Search:

Type: Posts; User: cjbrowning

Page 1 of 11 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Thread: gurnee?

    by cjbrowning
    Replies
    12
    Views
    990

    oh yea i forgot about that. ill probably show up.

    oh yea i forgot about that. ill probably show up.
  2. welcome, im gonna get this out of the way now and...

    welcome, im gonna get this out of the way now and save anyone else the awkwardness...(im basically steppin up to the plate)...so here it goes...
    Are you a guy or a girl?


    Edit: Not being a dick...
  3. Thread: gurnee?

    by cjbrowning
    Replies
    12
    Views
    990

    yea i def wanna get something together. im just...

    yea i def wanna get something together. im just not good at planning cruise routes. thats all
  4. Sticky: Just saw a red 6.0 on highway 94 looked stock and...

    Just saw a red 6.0 on highway 94 looked stock and had the scoops on the hood. No chc stickers anywhere
    It was just outside the city.
  5. Thread: gurnee?

    by cjbrowning
    Replies
    12
    Views
    990

    bump!

    bump!
  6. Shoulda brought my car, except then I look like a...

    Shoulda brought my car, except then I look like a tool cuz my cars in shitty shape. Lol oh well
  7. ill be there at around 10:30

    ill be there at around 10:30
  8. Replies
    5
    Views
    451

    great idea. fo sho

    great idea. fo sho
  9. Replies
    1,054
    Views
    76,142

    i was thinking the same thing lol, who the hell...

    i was thinking the same thing lol, who the hell buys this shit?
  10. hes only posted 12 times....im assuming hes not...

    hes only posted 12 times....im assuming hes not very nice of a person, hes kinda mean, and thats offensive, but hey, people will be people
  11. Replies
    38
    Views
    1,720

    im down, ill toss in some money as well

    im down, ill toss in some money as well
  12. Replies
    38
    Views
    1,720

    happy birthday !!!!! happy birthday!!! have a...

    happy birthday !!!!! happy birthday!!! have a good time man, you only turn 80 once..i mean
  13. Thread: New Member

    by cjbrowning
    Replies
    21
    Views
    1,239

    welcome to both of you guys!

    welcome to both of you guys!
  14. Replies
    294
    Views
    18,659

    Sticky: this sounds like a good idea actually. some one...

    this sounds like a good idea actually. some one make it happen
  15. Thread: gurnee?

    by cjbrowning
    Replies
    12
    Views
    990

    i didnt even notice it. i only get to see for...

    i didnt even notice it. i only get to see for maybe a second or two before we pass eachother. i gave you a thumbs up one of the times i saw you.
  16. Replies
    10
    Views
    581

    do you own gran turismo 5? or no?

    do you own gran turismo 5? or no?
  17. Replies
    10
    Views
    581

    im so sorry

    im so sorry
  18. Thread: gurnee?

    by cjbrowning
    Replies
    12
    Views
    990

    right on 59 in haron harbor right by antioch...

    right on 59 in haron harbor right by antioch pizza. im sure youve passed and looked at my house plenty of times i can see 59 from my front window

    -and no its not a bad thing at all just find it...
  19. Replies
    10
    Views
    581

    Anyone Play PS3?

    just wondering, cuz i play gran turismo 5 alot and just wanted to see if maybe anyone on here played.
  20. Replies
    294
    Views
    18,659

    Sticky: i started frantically cheering when the drag...

    i started frantically cheering when the drag camaro put that rice box in his place. YES!!!
  21. Replies
    294
    Views
    18,659

    Sticky: makes me feel so young...i was actually thinking...

    makes me feel so young...i was actually thinking about some of you guy that bought your 04 gto's new...i was like wow, i was only 10 years old when this car came out, who wouldve known that i would...
  22. Replies
    294
    Views
    18,659

    Sticky: new generation is coming in =) dont worry. well...

    new generation is coming in =) dont worry. well make you proud
  23. Replies
    294
    Views
    18,659

    Sticky: i am only 18 lol cant change that. So yes your...

    i am only 18 lol cant change that. So yes your right,

    GO 90's PEOPLE!!!
  24. Thread: gurnee?

    by cjbrowning
    Replies
    12
    Views
    990

    lucky i see your Fu***** car everywhere! lol ive...

    lucky i see your Fu***** car everywhere! lol ive seen it twice already around antioch. or on 83 on of the two. And idk if the exhaust is stock or not, i bought it at a dealership and never had anyone...
  25. Replies
    294
    Views
    18,659

    Sticky: the day i get my ass wooped by one is the day ill...

    the day i get my ass wooped by one is the day ill start assuming that one is built. lol thats just how i am.
Results 1 to 25 of 271
Page 1 of 11 1 2 3 4